2016. március 6., vasárnap

Olasz-magyar kapcsolatok (kirándulás Budapesten)

Az általam tervezett kirándulás során szeretném megmutatni a diákoknak, hogy mennyire jelen van Budapesten az olasz kultúra.
A kirándulás témája: Olasz-magyar kapcsolatok
Diákjaimmal nekivágnánk Budapestnek és felkeresnénk az ott található helyeket, amelyek az olasz kultúrához kötődnek.

Az általam tervezett kirándulás célja az ismeretterjesztés. A kirándulás alkalmával a tanulók bepillantást nyernek az olasz történelem, kultúra, művészet és gasztronómia világába. 

A kirándulást 9.évfolyamos tanulóknak terveztem, akik még csak ismerkednek az olasz nyelvvel, kultúrával, történelemmel, építészettel. 

A kirándulást a Google Tour Builder segítségével készítettem el, ITT elérhetitek. :) 

5 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik, hogy nem csak egy szempontból akarod felkelteni az érdeklődést, hanem a töritől kezdve a gasztronómiáig mindenbe belekóstolnál az osztállyal! :)

    VálaszTörlés
  2. Izgalmas! Én is hasonlóan építettem fel a kirándulást. A gasztronómiai befejezés külön diákbarát! :)

    VálaszTörlés
  3. Sembra molto interessante~ voglio andare anch'io :D esetleg feldobhatná még, ha magával a nyelvvel kapcsolatban is lenne valami a programban...bár nem tudom, hogy van-e bármiféle olasz nyelvemlék a közelben ><

    VálaszTörlés
  4. Nagyon érdekesnek találtam a bejegyzésed, felelevenítette bennem a gimis olasz óráim emlékét :) Csatlakoznék az előttem szólókhoz, a gasztronómiás "ötlet" nekem is különösen tetszett.

    VálaszTörlés
  5. Grazie mille! :)

    Köszönöm mindenkinek a hozzászólást! Örülök, hogy tetszett a kirándulásom! A nyelvemlék felkeresése valóban jó ötlet! :)

    VálaszTörlés