2016. március 27., vasárnap

Reflexió az osztálykirándulás szervezéséről



(forrás : welovebudapest.com, Juhász Norbert)

Nagyon hasznosnak és érdekesnek találtam az osztálykirándulás szervezését, mivel mindannyiunk találkozni fog tanítása során ezzel a feladattal. Rita és Dani alaposan bemutatták előadásuk során a Google alkalmazásokat, így kellő segítséget adtak az önálló munkához. Miután megalakultak a csapatok, mindenki elkezdte a saját részfeladatát csinálni.
Az én feladatom volt elkészíteni a térképet a szentendrei kiránduláshoz. Nagyon izgalmasnak találtam a térképkészítést, mely során megismertem a Google Maps saját térkép funkcióját, amelyet eddig még nem alkalmaztam.

A csapattagokkal a Google Hang Outs-on keresztül kommunikáltunk. Ez idáig nem használtam a Gmail chat funkcióját, úgyhogy örültem, hogy most lehetőségem nyílt kipróbálni. Nagyon izgalmasnak találtam, hogy annak ellenére, hogy szinte egymás mellett ültünk, néma csendben zajlott a szervezés, csakis chaten keresztül beszéltünk, kizártunk minden verbális kommunikálást.  A csapattagok közötti beszélgetés intenzív volt, az óra során sikerült befejeznünk szinte az egész feladatot. Sikeres szervezésünket mi sem bizonyítja jobban, hogy a közös szavazásban a mi csapatunk nyert, ami nagyon megtisztelő, örülök, hogy tetszett a többieknek, akik szintén izgalmas kirándulásokat szerveztek. J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése